I am going to get so much hate

Hublot

They're simple, overpriced and only stupid rich idiots who want to signal their wealth to their followers buy them. So, yes I know, watch folks hate them.

For 10+ years I get those comments from watch collectors. During those early years, I didn't really wanna wear/talk about it much with watch collectors, cuz it's so cool to hate a Hublot.

But now that I am older, wiser and developed a thicker skin, I'm going to say it, I love my Hublot.

Here is my Hublot Big Bang (10+years old, no service, still running +/-5spd)

Image

OK...I'm ready, give me all the hates 馃槀

I鈥檓 just here to let you know I hate you.

Kidding. You, and everyone else should wear what they like. This isn鈥檛 a watch I like, but I can鈥檛 really hate it. I think people who want to give you sh*t about it are just foolishly trying to make themselves feel better.

Now this on the other hand鈥his is a damn eyesore that people buy to show off their wealth.

Image

Not that you asked, but the thing that bothers me about watches like this is that while they may (or may not) do something interesting, they鈥檙e so big. There鈥檚 nothing impressive about all your complications and stuff if you have to take up 2 watches worth of space to make them. Also, nobody asked for a fun new way to tell time. We鈥檝e already hit on the best ways, you鈥檙e contribution is unnecessary and unasked for.

I like a lot of their watches and I have to say yours looks particular good in that colorway 馃憣

Nothing wrong with a simple big bang. Especially if bought pre owned..

thekris

I鈥檓 just here to let you know I hate you.

Kidding. You, and everyone else should wear what they like. This isn鈥檛 a watch I like, but I can鈥檛 really hate it. I think people who want to give you sh*t about it are just foolishly trying to make themselves feel better.

Now this on the other hand鈥his is a damn eyesore that people buy to show off their wealth.

Image

Not that you asked, but the thing that bothers me about watches like this is that while they may (or may not) do something interesting, they鈥檙e so big. There鈥檚 nothing impressive about all your complications and stuff if you have to take up 2 watches worth of space to make them. Also, nobody asked for a fun new way to tell time. We鈥檝e already hit on the best ways, you鈥檙e contribution is unnecessary and unasked for.

Yeah, Hublot makes super big watches, and some models are ugly AF IMHO, I couldnt agree more.

Although that limited 50 pieces is pretty cool. Its super innovative, as it dial resembles an engine of Ferrari, tourbillon movement, and 50 days power-reserved (not that we need or will ever need) but if I own a Ferrari (never will) I would love to get this watch to match with the car.

Cheers!

DeepCmonkey

I like a lot of their watches and I have to say yours looks particular good in that colorway 馃憣

Thanks !!

Let's go on a date to a Hublot boutique!

Justingalore

Nothing wrong with a simple big bang. Especially if bought pre owned..

That's exactly my advice to anyone new to Hublot, get pre-owned.

I was young and foolish.

Adi365

Yeah, Hublot makes super big watches, and some models are ugly AF IMHO, I couldnt agree more.

Although that limited 50 pieces is pretty cool. Its super innovative, as it dial resembles an engine of Ferrari, tourbillon movement, and 50 days power-reserved (not that we need or will ever need) but if I own a Ferrari (never will) I would love to get this watch to match with the car.

Cheers!

50 days is crazy, but I think that gets easier to do when you have that much space inside the case to work with.

I only like YOUR Hublot...馃槈

At first glance it looks like a G-Shock.

(That's the most hate that I can bring. To me they are just not my taste but nothing to get worked up over.)

They're simple, overpriced and only stupid rich idiots who want to signal their wealth to their followers buy them.

There are many brands that fit this demographic.

I can see it being useful at a buffet if they run out of plates!!

Just kidding. It looks good and the accuracy and reliability are admirable.

This is a No Hate Zone.

MinnKonaMike

I only like YOUR Hublot...馃槈

Are you flirting with me 馃槏

If my date with @DeepCmonkey at a Hublot boutique didn't work out, may I call you? 鉂

PS. Cheers!

allthegearandnoidea

They're simple, overpriced and only stupid rich idiots who want to signal their wealth to their followers buy them.

There are many brands that fit this demographic.

Yep, but nothing screams pedestrian non-enthusiast new money wannabe like Hublot.

Hemlock

I can see it being useful at a buffet if they run out of plates!!

Just kidding. It looks good and the accuracy and reliability are admirable.

ouchhhh love it!

Cheers!